Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllő „rózsadombján” sem minden fenékig tejföl 2020-11-07 11:18:33 Mikor rendeződik a Gerle utca évek óta fennálló problémája? Telekalakítási anomáliák. Leállósáv építése nélkül olcsóbb a zajvédőfal-projekt
Kiadták a gödöllői uszoda építési engedélyét 2018-03-26 10:56:00 Adminisztratív gátak bomlottak le a helyi röplabda- és az asztalitenisz-csarnok megvalósításának előkészítése érdekében
Egyelőre annyi a gödöllői városi sportcsarnoknak 2017-07-18 08:55:48 Túl drágán vállalta volna a közbeszerzési kiírásra jelentkező vállalkozó az építést. A létesítmény megvalósítása lekerül a napirendről
Közel kétmilliárdból fejleszthet idén a kistarcsai kórház 2017-07-08 10:22:30 Részben az orvosi műszerpark korszerűsítésére, részben építészeti tervezésre költhet a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet játszó intézmény
Aláírták a gödöllői uszoda építési szerződését 2017-06-27 12:34:22 Vécsey László elmondta, az engedélyezési eljárások lezárultával indulhat az alapozás a volt egyetemi kertészet helyén
Gödöllői kötődésű Wéber Antal-díjasok 2017-06-01 11:34:41 Idén Mészáros János és Dajka Péter építészek vehették át a szakmai elismerő címet a Várkert Bazárban